شب تاب

شب تاب

شبپره های مخفی ذهن,بالهای استواردر می آورند و در آسمان غروب پر می کشند و میروند

گل ابریشمی

 

در کدوم گلستون میشه تو رو دید
از کدوم مسافر حالتو پرسید
رفتم و رفتم تابه شهر گل رسیدم
گشتم و گشتم مثل تو گل ندیدم

گل ابریشمی من

با کدوم ترانه میشه سرودت
کدوم زمستون داره راز سکوتت
بذار تا من ببارم رو دامن تو
تا که بهارون بشه پیراهن تو

گل ابریشمی من
گل دوست داشتنی من
زنده کردی عشقو در من
گل ابریشمی من

مستم و مستم تا که مستم از تو هستم
هستم و هستم با بوی تن تو مستم

گل ابریشمی من
گل دوست داشتنی من
زنده کردی عشقو در من
گل ابریشمی من

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

atie
ساعت22:47---12 اسفند 1390
vaqT filter shoD mifahmi aZn axa nazariii :p
پاسخ: =)))))))


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: Shima ׀ تاریخ: برچسب:گل ابریشمی,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

دنیایم را میدهم برای لبخندت, هراسی نیست. شاد که باشی دوباره دنیا از ان من است...


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , fireflies.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM